• وبلاگ : *حـــــــ رم دلـــــــــ م*
  • يادداشت : عبور
  • نظرات : 14 خصوصي ، 43 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
       1   2   3      >
     

    با سلام و تحيت

    از وب شما ديدن كرديم

    در صورت تمايل لينك بدهيم

    منتظر عنايات شما مي مانيم

    خبري بدهيد بزرگوار

    التماس دعا

    + م 

    سلام

    شما را به عنوان اولين نفر لينک کردم

    قدمت مبارک اي گل هستي

    سلام دوست با ذوق من خسته نباشي

    تولدت مبارك

    دكتر رحمت سخني از اورميه مركز آذربايجان غربي

    Birthday CandlesBirthday Balloon [تصوير: fd5yit.jpg]

    نمايش تصوير در وضيعت عادينمايش تصوير در وضيعت عادينمايش تصوير در وضيعت عادي

    سلام دوست گرامي





    مکن حافظ ازجور دوران شکايت چه داني تو اي بنده کار خدايي





    اين پست





    *** آيا شما از زندگيتان راضي هستيد ؟اگر بله ياخير ميخواهيد دليلش رابدانيد ؟ ***






    [گل]

    وبلاگ قشنگي دارين

    + خانوم ناظم 

    سلام

    چرا تنبلي كردي و ننوشتي

    اماهمينم خيلي قشنگ بود

    سال نو مبارك

    مثل هميشه روحم را شانه ميكني.. و مثل هميشه خنده هديه ميكني.. و با يك بغل شكوفه..عشق را صدا!

    بسم رب الشهدا والصديقين

    سلام

    به دنيا آمده بود تا صبر را شرمنده کند، زينب (س) اين اسطوره تاريخ را مي گويم. آمده بود تا عشق را مبهوت لحظه هاي زلالش کند. آمده بود تا صدق و وفا را به جهانيان بياموزد و متانت و وقار را به نمايش گذارد. آمده بود تا رسالت خود را به انجام برساند؛ مونس و يار برادر، سالار قافله حسيني و غم خوار اسيران باشد. آمده بود تا فرياد بلند مظلومان باشد؛ فريادي که پژواک آن هنوز هم از وراي تاريخ به گوش شنواي دل هاي حق جويان مي رسد.

    وفات حضرت زينب (س) برشما تسليت باد .

    بايد غم چشماتو تقسيم کني بامن
    آغوشتو همچون پل ترسيم کني تا من
    کوچه هاي قلبم در تپش عبور نيلوفري شماست...
    [گل]
    + خانم ناظم 
    سمانه جون تو از كامنت پاييني چي فهميدي؟؟؟ من كه يه كم سرگيجه عارضم شد همين و حالا ديگه نميدونم انگشترمو كدوم دست بزنم صواب داره !!! اصلا صواب داره؟؟؟ تازه شايدم گناه داشته باشه!! به نظر تو به انگشت دوم از دست راست بذارم يا به انگشت چهارم از دست چپ؟؟؟
    پاري وقت ها انگشتر فيروزه را به انگشت دوم از دست راست مي زدم،انگشتر عقيق را به انگشت چهارم از دست چپ.شنيده بودم ثواب دارد. اثر هم داشت. پاري وقت ها انگشتر فيروزه را به انگشت دوم از دست راست مي زدم،انگشتر عقيق را به انگشت چهارم از دست چپ.شنيده بودم ثواب دارد. اثر هم داشت. پاري وقت ها انگشتر فيروزه را به انگشت دوم از دست راست مي زدم،انگشتر عقيق را به انگشت چهارم از دست چپ.شنيده بودم ثواب دارد. اثر هم داشت. پاري وقت ها انگشتر فيروزه را به انگشت دوم از دست راست مي زدم،انگشتر عقيق را به انگشت چهارم از دست چپ.شنيده بودم ثواب دارد. اثر هم داشت. پاري وقت ها انگشتر فيروزه را به انگشت دوم از دست راست مي زدم،انگشتر عقيق را به انگشت چهارم از دست چپ.شنيده بودم ثواب دارد. اثر هم داشت. پاري وقت ها انگشتر فيروزه را به انگشت دوم از دست راست مي زدم،انگشتر عقيق را به انگشت چهارم از دست چپ.شنيده بودم ثواب دارد. اثر هم داشت. پاري وقت ها انگشتر فيروزه را به انگشت دوم از دست راست مي زدم،انگشتر عقيق را به انگشت چهارم از دست چپ.شنيده بودم ثواب دارد. اثر هم داشت. پاري وقت ها انگشتر فيروزه را به انگشت دوم از دست راست مي زدم،انگشتر عقيق را به انگشت چهارم از دست چپ.شنيده بودم ثواب دارد. اثر هم داشت. پاري وقت ها انگشتر فيروزه را به انگشت دوم از دست راست مي زدم،انگشتر عقيق را به انگشت چهارم از دست چپ.شنيده بودم ثواب دارد. اثر هم داشت. پاري وقت ها انگشتر فيروزه را به انگشت دوم از دست راست مي زدم،انگشتر عقيق را به انگشت چهارم از دست چپ.شنيده بودم ثواب دارد. اثر هم داشت. پاري وقت ها انگشتر فيروزه را به انگشت دوم از دست راست مي زدم،انگشتر عقيق را به انگشت چهارم از دست چپ.شنيده بودم ثواب دارد. اثر هم داشت. پاري وقت ها انگشتر فيروزه را به انگشت دوم از دست راست مي زدم،انگشتر عقيق را به انگشت چهارم از دست چپ.شنيده بودم ثواب دارد. اثر هم داشت...

    بسم رب الشهدا والصديقين

    سلام

    ولادت باسعادت امام جواد الائمه و حضرت علي اصغر برشما مبارك باد .

    تولدصدسالگيت مبارك .

    + خانم ناظم 

    چه سمانه تنبلي؟؟؟!!!!!!!!!!

    كجايي بابا؟؟؟؟؟؟؟

    سلام

    مطلب زيبايي بود

    به منم سر بزنين خوشحال ميشم

    التماس دعا

    آن کتاب آسماني يادت هست؟اسمش قرآن بود.کلمه هاي خدا بود در دستهاي پيامبر با اينکه اين روزها کلمه ها همه جا هست اما کسي آنها رانفس نميکشد؟کسي با آنها زندگي نمي کند! تو اما اگر خواستي کلمه هاي خدا را نفس بکشي وزندگي کني به ما سر بزن چرا که سري به آغوش نور ميزني.

       1   2   3      >